Hallah-olaisuus 2
K. Kajava
2024-01-10 04:02:11 UTC
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet, haluan tunnustaa Teille seuraavaa

On totta, kuten päivitetyssä syytteessä todetaan, että olin enemmän kuin päästrategi hallah-olaisessa klubissa, liikkeessä ja myöhemmin puolueessa. Kun kasvojani peittävä vaate poistetaan, todellinen henkilöllisyyteni tulee ilmi: se olen minä, joka olen Mestarien Mestari, ja se olen minä, jonka nimeä kulttini kantaa, ja kulttini kantaa minun nimeäni, vain minun nimeäni.

Suomen kansa hyväksyi nopeasti väestönvaihtoteorian, jota heille tarjosimme. Josta teimme tiktokeja, josta kirjoitimme someen, ja jonka sanomaa media kritiikittömästi levitti tiedonvälitys ahterissaan. Rahaa saimme sieltä, mistä aurinko nousee ja minne aurinko ei koskaan paista.

Suomen kansan pelko oli aistittavissa suolistosairaan hajuna, pesemättömän satamahuoran makuna ja sokeiden rivoina käsieleinä ja maiskutuksina. Toreilla ja kaduilla ihmiset tarttuivat housunlahkeisiin kiinni ja anelivat meitä pelastamaan suomalaisuuden, itkivät ja repivät etumuksensa, lupasivat antaa meille äänensä, jos vain pelastaisimme heidät vieraan kulttuurin saastutukselta. Halvan bensan moni olisi silti hyväksynyt vaihtoehtona, ja polttanut koko taajaman saunatkin, jos olisimme edes vihjanneet siitä. Tyttölapset jo heitettiin sillalta alamaailman myytäväksi, ja kuka minkäkin tarpeen saastaan.

Eivät he tienneet, roikkuessaan lahkeestani, ettei väestönvaihto ollut teoria, ei enää, ei aikoihin. Vaan todellisuutta sen ainoan Jumalan armossa, joka meitä hallah-olaisia hetken rakasti.

Samalla olin pettänyt alkuperäni. Myynyt äitiäni. Polttanut suvun metsän ja köyhälistön asuinsijat. Sotkeutunut vaimoni tyttäreen. Paskonut Suomen lipulle. Ainoa mahdollinen rangaistus on

Kuolema valaan vatsassa.
Jukka K. Korpela
2024-01-10 11:51:53 UTC
Post by K. Kajava
[...]
Niin epäilyttävältä itsetehostukselta kuin tuo kuulostaakin,
glottologisen tutkimuksen perusteella siinä näyttäisi olevan perää.
”Halla-aho” on tunnetusti ”oh, ʾallah” takaperin kirjoitettuna (tässä
ʾ-kirjain, joka on tieteellisessä translitteraatiossa alef-kirjaimen
vastine, on korvattu jostain syystä a:lla) eli ilmaisee äärimmäistä
islamin vastustamista. Samalla logiikalla on ”K. Kajava” luettava
takaperin, jolloin saadaan ”a vajakk”, jossa on jostain syystä englannin
epämääräinen artikkeli ja loppu-i on jäänyt pois.
Sartsa
2024-01-10 15:25:35 UTC
Post by Jukka K. Korpela
Post by K. Kajava
[...]
i on imaginääriyksikkö, se kuuluukin jättää pois.
Vectum vestrum tenete!
HS
2024-01-12 17:05:05 UTC
Post by Sartsa
i on imaginääriyksikkö, se kuuluukin jättää pois.
E pdä, koska reaalluvut ovat pelkkää sumutusta. Ana ptää laskea
joko kompleksluvulla ta meluummn vektorella, kuten Armo Pohjavrtakn
suosttel.

Näyttäähän tuo aivan Mielenvikaiselta ilman i:tä. Reaalilukujen
käyttäjä on täysi 0+0i.

Sartsa
2024-01-12 17:32:42 UTC
Post by HS
Post by Sartsa
[...]
Armo on legenda! Ei se kyllä matematiikkaa opettanut, mutta kertoili
erikoisia juttuja. Telkkarissa se kerran esitteli abessinialaisia
kissojaan ja rouskutti kissannappuloita ja vettä päälle.
Vectum vestrum tenete!
HS
2024-01-12 21:49:47 UTC
Post by Sartsa
Armo on legenda! Ei se kyllä matematiikkaa opettanut, mutta kertoili
erikoisia juttuja. Telkkarissa se kerran esitteli abessinialaisia
kissojaan ja rouskutti kissannappuloita ja vettä päälle.
Armo nimenomaan opetti matematiikkaa eikä laskentoa, näättekö?
Eleganttia kamaa. Kätevän ihmisen työkaluja. Valkoinen mies ei
hikoile jonkun matriisin eigenvaluen kanssa. Nykyään Armokin
cancelöitäisiin muualla paitsi varaventtiilissä, jossa taas
cancelöidään paljon muuta. Varaventtiili on siis likimain maailman
inverssi.

Sartsa
2024-01-13 09:02:02 UTC
Post by HS
Post by Sartsa
[...]
Vieläköhän Armo on hengissä? Joskus oli jopa sivusto, missä oli Armon
parhaita letkautuksia.
Minulla oli sentään HP48SX, joka laski matriisien eigenvaluet. Se oli
näppärä sähkömagnetiikan tentissä, kun laski matriiseja.
--
Vectum vestrum tenete!