Sartsalle
Add Reply
MR2
2024-05-26 18:58:44 UTC
Sartsalle
Oli pakko pistää sinut killiin Facebookissa, kun aloit lähetellä niitä
hämähäkkivideoita vaikka tiesit minun araknofobiastani, minusta se oli
sadistista. Haluaisin pitää sinut kuitenkin edelleenkin ystävänäni.
MR
Heikki Heinonen
Minä vihaan neekereitä ja ählämeitä koska olen rasisti.
Turo Juurakko
2024-05-31 17:19:33 UTC
Post by Heikki Heinonen
Post by MR2
[...]
Kunniamitaliako kerjäät?
Kirjoituksia kellarista
JiiHoo
2024-05-31 18:30:53 UTC
Post by Turo Juurakko
On Sun, 26 May 2024 21:58:44 +0300, MR2
Post by MR2
[...]
No, mitäs Turo sanaa tämänpäiväisestä pikku keppostelusta Saksasta?
Mukavia kohtaamisia ja maailmankuva avartuu.

https://x.com/visegrad24/status/1796507982802637027
--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä
väittää tekevänsä."
Jukka Lahtinen
2024-05-31 21:21:05 UTC
Post by Heikki Heinonen
Minä vihaan neekereitä ja ählämeitä koska olen rasisti.
Täysin uskottava syy.
Jukka Lahtinen
Sartsa
2024-06-03 08:57:13 UTC
Post by MR2
[...]
Itse lähetit ensin hämähäkin kuvan, luulin että se on ok. Yhden videon
lähetin.
Vectum vestrum tenete!
Sartsa
2024-06-03 08:58:48 UTC
Post by MR2
[...]
En ole ollut FB yli kolmeen vuoteen, messenger vielä toimii kuitenkin.
Kunhan vaihdan luuria, ei messenger enää luultavasti toimi.
Vectum vestrum tenete!
MR2
2024-06-03 12:10:35 UTC
Post by Sartsa
Post by MR2
[...]
Ool rait 🙂 Keep your jack.
MR
Jukka K. Korpela
2024-06-03 12:42:11 UTC
Post by MR2
Post by Sartsa
Post by MR2
[...]
Tätä on ollut vaikea seurata, mutta toivottavasti kaikki on tosiaan
hyvin. Itse en kärsi araknofobiasta, -filiasta enkä -maniasta enkä edes
ymmärrä, mistä niissä on kyse. Enemmän elämääni vaikuttavat sellaiset
asiat, että tänään uimaan mennessä SO ilmoitti ongelmista: muuten
mukavan pukukopin hyllyllä oli hämähäkin seitti, ja hänellä oli suuria
vaikeuksia suoriutua uima-asuun vaihtamisesta tämän takia. Hyvä tai
huono uutinen oli, että uimasta tultua se verkko oli jo TUHOTTU.