Halal-laho
K. Kajava
2024-01-26 05:51:56 UTC
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Kun lähdin Eirasta villitsemään Suomen kansaa Narinkkatorille, kuulin jo
kaukaa minua kutsuttavan. "Mestaaja, Mestaaja, Mestaaja", korvissani
poljin fillarilla niin lujaa kuin pystyin. En pahemmin miettinyt, ovatko
housuni persvaon kohdalta tummuneet hiestä vai eivät, ajatustakaan
tuskin uhrasin asialle. "Mestaaja, Mestaaja, Mestaaja", kaikui
voimakkaasti mitä lähemmäksi pääsin. Pian olisin Suomen kansan edessä
punaposkisena ja lämmin syli avoinna Suomen alkuperäiskansalle, jota
tulisin muutaman kuukauden kuluttua hallitsemaan. Supistin pyöräillessä
huuliani siten kuin ne vaalimainokseen oli shopattu. Jos jotain
pelkäsin, niin sitä, että huulieni muodostama rengas kävisi paikalle
eksyneelle mamulle liian houkuttelevaksi. Liivimiesten läsnäolo sentään
huojensi hetken painavalta tuntunutta sydäntäni.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Hallitseminen ei ole Suomessa helppoa. Maassa on liian kauan kasvanut
liberaali ajattelun kanta, erityisesti isoimmissa kaupungeissa.
Dekandenssi on huipussaan, ja rodullinen saastuminen on ilmastonmuutosta
huomattavasti huolestuttavampi ongelma. Mies- ja naisparit saavat
vapaasti kävellä samoilla kaduilla kuin normaalit ihmiset ja perheet,
perheet!, vieläpä päivänvalossa! Maaseudulla eletään ja ajatellaan
perinnetietoisesti, ja siellä asuvat fiksut äänestäjät, joita
vihervasemmistolainen propaganda ei ole päässyt turmelemaan. Matriarkka
ja patriarkka asuvat sulassa ja tasapainoisessa sovussa keskenään nainen
miehen alapuolella, kuten kuuluukin.

Jos jossain olen elämäni aikana onnistunut, on se kielitiedettä
loistokkaasti hyödyntäen tekemäni maahanmuuttoa vastustamisen nimeäminen
maahanmuuttokriittisyydeksi. Sillä. Tieteeseen kuuluu kriittisyys, ei
vastustaminen. Ja jos jatkan vielä hieman tästä aiheesta, tohtorin
tutkintoni maksoi minulle 0 markkaa ja nolla euroa. Se on melko vähän.
Siksi olemmekin puolueessa halunneet siirtää eli sysätä kouluttautumisen
kustannukset kullekin yksilölle itselleen. Kutsumme tätä poikien ja
blondiinin kanssa korkeakoulutuskriittisyydeksi. Erityisesti
humanisti-idioottikielitieteilijäpohjasakka voi haistaa pitkän paskan,
jota edellisessä Scripta-merkinnässäni lupasin syöttää myös kaikille
muille suomalaisille. Huomaatte, etten halua suosia edes omaa
koulutustaustaani. Tiesittehän muuten, että scripta on mukaelma
kryptasta eli kirkonmiesten kammiosta, johon he taluttivat nuoria poikia
rukoilemaan side silmiensä peittona.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

En usko, että ammukset riittävät kaikkien väärinajattelevien
ampumiseen, ja niinpä olen pannut seksikkään pikkublondin - vai mitä
kuvausta hän itsestään nykyisin käyttääkään... kireä keski-ikäinen muija
kenties, heh heh - lähettämään fyrrkkaa ammustehtaiden pomoille. He
kyllä osaavat panna mamut pyyhkimään oikeallakin kädellä hikisiä
perrsvakojaan sellaisella työtahdilla työllä ylipäätään työllä jollaista
eivät joutilaat nuorret miehet kultakello vasemmassa kädessä ja kova
kyrrrpä oikeassa ole milloinkaan ennen elämässään joutuneet tekemään ja
työ vapauttaa heidät ja tekee heistä miehiä vanhoja miehiä ei kelloa
kädessä se ajoi moottorripyörrällä kerrhotilaan ja löysä kyrrpä housuun
kätkettynä piiloon naisten miesten nuorrten poikien ja kotieläinten
himokkailta kerrrtakaikkiaan himokkailta katseilta luontoko se on muka
syntiin viekoitteleva hah hah hah selityksiä aina löytyy ja kuten
sanottua tai sanottua ja sanottua mielen koukerroissa liikkuvat
ajatukset itsellä kullakin väkivaltaiset ensin ja sitten kaikki on
kaunista ja kaikilla on errräänsorrttinen ajattelunvapaus ja kaikki
alkuperrräiset suomalaiset hymyilevät ja naurravat paljon ja vaikka
kynäni nyt tärrrisee kädessäni ja minä sen peräsimessä... Arvon
islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet, haluan
tunnustaa Teille seuraavaa

Olen uhri. Olen Suomen ainoa ja ensimmäinen uhri. Aina ollut. Muun
muassa Aku Ankka kuvasi minua Aku Ankassa käveleväksi vitsiksi, ja
Putte-possun kerrholehdessä minun väitettiin eduskunnan kahvitauolla
liukastuneen banaanin kuorreen, mikä oli suorrranainen vale; saatoin
hieman liukastella mutta en missään tapauksessa liukastunut. Näissä
esimerrkeissä näette valtamedian toimintalogiikan: ne vaalimainostavat
minua, mutta virrheellisin väittämin. Kun olen Suomen tasavallan
prrrresidentti, tällaiset lehdet panevat lapun luukulle omasta
tahdostaan (riippumatta) ja koko toimitus piirrtäjiä myöden tungetaan
pieneen koppiin jonka katolla on piippu eikä kukaan alkuperrräinen
suomalainen tuhansia vuosia maata asuttanut valkoihoinen mies nainen
lapsi ja simpanssi näe kuule haista maista mitään ja kun siltä kysytään
kaikilla on silmät pyörreinä ymmyrrkäisinä ja vastaavat ettei kuuna
päivänä tuollaista tässä maassa ole tapahtunut että ne muut ne yhdet
errrilaiset eivät kuten me vietiin junilla pääsivät lähtemään
matkustivat takaisin kotimaihinsa vaikka olivatkin osa suomalaisia eikä
me niitä sittemmin nähty ja maanpetokselta pahasti vaikuttaa ja saako
ampua jos näkee? Tällaista minä mietiskelin suu supussa ja poskissa
keinopunaa matkalla kohti mainetta. Musta hansikas nousi ilmaan ja
ohjasin yhdellä kädellä.
Jukka K. Korpela
2024-01-26 15:48:01 UTC
Post by K. Kajava
Jos jossain olen elämäni aikana onnistunut, on se kielitiedettä
loistokkaasti hyödyntäen tekemäni maahanmuuttoa vastustamisen nimeäminen
maahanmuuttokriittisyydeksi.
Parodia on vaikeaa, ja viimeksi siinä lienee onnistuttu Suomessa noin
vuonna 1719, mutta epäonnistumisissa on melkoisia eroja. Tässähän
karahtaa kiville viimeistään siinä, että lingvistisen tohtoritason
koulutuksen saanutta parodioidaan niin, että tehdään karkea objektivirhe
(”maahanmuuttoa vastustamisen”). Sellainen saattaisi olla annettavissa
anteeksi ruotsia äidinkielenään puhuvalle, joka on on käynyt vain
peruskoulun ja siinä istunut pakkosuomen tunneilla oppimatta juuri mitään.

Ut desint vires, tamen est laudanda voluntas. Kyllähän kaikki
ymmärtävät, että tarkoituksesi oli vain tehdä vaalityötä Halla-ahon
puolesta. Yleisestihän solvaus, herjaus ja mylväys ehdokasta kohtaan
lisää hänen kannatustaan, mutta ehkä törkeämpi ja helpommin ymmärrettävä
teksti olisi toiminut tehollisemmin. Ymmärrän kyllä, että tekstisi oli
suunnattu sille noin 17 %:lle huuhaan lukijoista, jota voi kutsua
intelligentsijaksi sensu lato, mutta eikös hän ole nyt lomalla netistä?
Sartsa
2024-01-26 17:03:43 UTC
Post by K. Kajava
[...]
Kuka oli jättänyt eduskunnassa banaaninkuoren lattialle? Varmaan
viherpiiperöt. Tai joku neekeri.
--
Vectum vestrum tenete!