Kokeilen uutta reseptiä
Sartsa
2023-11-28 12:52:40 UTC
Kokeilen uutta ruoka- ei lääkereseptiä. Lihapullapastavuoka. Rassooja
postasi sen tubeen pari päivää sitten.

Pussi gnocchipastaa voideltuun vuokaan.
Päälle vajaa litra lihalientä.
1 prk chilitomaattimurskaa
1 prk Koskenlaskija Mustaa ruoka & dippi
muutama valkosipulinkynsi pilkottuna
suolaa ja pippuria
Päälle valmiita lihapullia sopivasti, itse laitoin pussin
HK-eineslihapullia.
Pussi mozzarellahelmiä
45 min 200-asteisessa uunissa, loppuvaiheessa ehkä folioo päälle, jos
ruskistuu liikaa

Se on nyt uunissa.
Vectum vestrum tenete!
Sartsa
2023-11-30 10:27:21 UTC
Post by Sartsa
[...]
Ruoka oli hyvää, varsinkin pastapuoli. Olisi voinut käyttää vähän
parempia lihapullia, vaikkapa Kivikylän Palvarin.
Vectum vestrum tenete!
MR2
2023-11-30 13:39:08 UTC
Post by Sartsa
[...]