Hölö-ahon mahdollinen maailma
K. Kajava
2024-01-23 13:06:57 UTC
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Arvoistani on puhuttu sävyyn, joka saa minut inhorealismin valtaan.
Oksennan verta. Ei se, että minua inhotaan ja nauretaan alempieni
joukossa, hätkähdytä saati suututa, mutta että sfnet.huuhaa ei tee
samoin, saa minut itkemään. Vasta kun soitan mukaelmaa Terveiden käsien
Kusesta ja paskasta, pääsen jaloilleni. Tunnen olevani kuin kapinen
koira, joka yritetään olla hukuttamatta. Miksi, kysyn itseltäni, miksi
ei, kysyn itseltäni, eikä se vastaa. Olen lapsesta saakka ollut
nollasummapeli.

Nyt kun olen suosituin ehdokas seuraavaksi Suomen tasavallan
kunnianloukkausmestariksi, vaikka valheita pursuava media toisin väittää
vääristämillään gallupeilla, olen jatkanut valtakunnan lipun
suunnittelua. Etukäteen voin paljastaa, että siinä on paljon punaista,
vähemmän valkoista ja mustaa.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Minulla on polkupyörä, jolla haluaisin ajaa äänestyspaikalle antamaan
ääneni yhdelle hepulle, mutta koska olen ollut luomassa kuplaa, kuplaa
joita näen istuimen reunoilla kun kusta lorotan, jossa vain
vihervasemmistogaylesbohuorrrat hinkkaavat persettään pyörän penkkiin,
teen oman pyöräilyaktini kodin kuntoiluhuoneessa. Liikunta on hyvästä.
Olen varannut koko sunnuntain polkupyöräilyyn. Liikunta on hyvästä.
Istun satulaan ja alan polkea. Liikunta on hyvästä. Poljen seisten,
sillä liikunta on hyvästä.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
näette miten paha poika olen, joten minua on rangaistava kovimman mukaan.
Jukka K. Korpela
2024-01-23 13:26:59 UTC
Post by K. Kajava
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
näette miten paha poika olen, joten minua on rangaistava kovimman mukaan.
Tästä tulee Mieleen vitsi, jota en kuullut eduskunnan kahvilassa:
– Lyö minua, lyö minua! huusi masokisti.
– Hähää, en lyö! sanoi sadisti.

Mitä taas tulee p*r*s*dentinvaaleihin, joista kirjoitit muka kätketyllä
tavalla, johdossa on salaisten tietojen mukaan selvästi kirkkovene,
mutta tavanomaiseen tapaan tulokset väärennetään ja valituksi saadaan
joku tehtävään huonommin sopiva. (Parhaiten tehtävään eli
itsenäisyyspäivän patsasteluun olisi kyllä sopinut pahvi-Jutta, mutta
hänethän vaihdettiin viime hetkellä toiseen versioon.)
JiiHoo
2024-01-24 19:49:49 UTC
[...]
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet, näette
miten paha poika olen, joten minua on rangaistava kovimman mukaan.
Tässä viestissä on jotain niin paljon väärin, että en en edes tiedä
mitä sille pitäisi tehdä.
--
#######################################
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?
#######################################
Jukka K. Korpela
2024-01-24 20:08:44 UTC
Tässä viestissä on jotain niin paljon väärin, että en en edes tiedä mitä
sille pitäisi tehdä.
Kun ihmisäly ei riitä, kutsutaan ChatGPT apuun!

”Kirjoittaja ilmaisee pettymyksensä ja turhautumisensa siitä, miten
häntä on arvosteltu ja nöyryytetty. Hän kertoo myös olevansa ehdolla
Suomen tasavallan kunnianloukkausmestariksi ja suunnittelevansa
valtakunnan lipun ulkonäköä. Lisäksi hän kertoo omasta
pyöräilyaktistaan, joka liittyy hänen näkemyksiinsä poliittisesta
kuplasta ja vihervasemmistosta. Kirjoittaja ironisoi itseään ja kuvaa
itseään ’pahana poikana’, pyytäen islamistisen veljeskunnan tuomareilta
ankaraa rangaistusta.”

Tosin tuon lausuttuaan ChatGPT loihe haastamaan vierasta kieltä:

”This content may violate our content policy. If you believe this to be
in error, please submit your feedback — your input will aid our research
in this area.”
JiiHoo
2024-01-27 12:20:25 UTC
Post by Jukka K. Korpela
[...]
Kyllä se aivan varmasti rikkoo jotain sisältökäytäntöjä ja varmuuden
vuoksi pitäisi tehdä valitus ja vaatia miljoona euroa
vahingonkaorvausta.
--