Halal-liha-aho
K. Kajava
2024-01-27 15:14:51 UTC
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Alan kyllästyä tähän peliin jota kanssani pelataan, ja sitä pelaaviin.
Ja minä sitä pelaaviin. Vai sanoinko tuon jo? En tässä hurmiossa voi
enää olla varma edes maapallon muodosta saati siitä, mitä sanon,
kirjoitan tai näen ennustuksena unessani. Tiedätte, etten syö possua,
mutta ette tiedä, etten syö enää mitään muutakaan. Miksi en. Koska minut
on uhattu myrkyttää. Kysytte seuraavaksi, miksi, millä, ja vieläkö
täytyy odottaa kauan.

Insallah.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Olen ehdolla vaaleissa, sillä ainoalta oikealta Jumalalta saamani kyvyt
havaittiin kauan sitten ala-asteen ruokalassa, eikä se liittynyt vain
tapaani tervehtiä rehtoria ja opettajia klassiseen 40-luvun tyyliin.
Kouluajoilta on peräisin myös henkilöni kuvaus, tärinämies. Minä siis
tärr-r- r-rrr-risen aina kun voimakas emootio kulkee ohitseni
kotiseudullani Eirassa, alueella, jossa emootiota ei tästä syystä
pitäisi ilmetä. Vaikka olen Suomen e-kauppaliikkeen puhemies, yksi
kolmesta mutta muita päätä pidempi, poliisit eivät kertomansa mukaan
mahda mitään sille, että alueelle pyörii Woltin kuskeja isojen, rumien
laukkujensa kanssa. Viemme tätä naapuriin, ruhtinaallisia liksoja saavat
kamelikuskit sanovat, kun olen alaovella ja vaativat päästä sisälle.
Sisälle mihin, minä tavallisesti parkaisen, mutta ei heidän sanoistaan
saa mitään selvää. On kuin kaksi lahoa seinää viestisi toisilleen ilman
rihmastoja.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Huomenna on se päivä, jota kukaan ei ole odottanut niin vähän kuin minä.
Haluaisin, että tuo päivä pyyhittäisin kalenterista kadoksiin. Muutakin
mystistä tapahtuu. Esimerkkinä vakavien sairauksien hoito. Jos sinulla
on pelko rotukasvitartunnasta, menet lääkäriin, psykiatrille, ja se
hoidetaan pois. Tietenkin vain, jos olet suomalainen ja sinulla on
kristillisessä kasteessa annettu perinteinen, aito suomalainen nimi.
Kalevi on hyvä, samoin Kaapo, Jussi, Juha, Jukohion, Jessayah; Jahvekin
käy jos on erityisen ruma vauva.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Aku Ankan Aku Ankka -taskukirja jätti minuun syvemmän arven kuin mikään
Timo Soinin himmennetyissä kamareissa kuiskaama rienaus. Seuraavaksi
silti Soinista. Arvasin, ettei hänellä ole hyvät mielessään, kun minut
sinne kutsui. Pian minut kukitettiin ja minulle laulettiin ja minulle
taputettiin ja sanottiin mestaajaksi ja sitten Mestaajaksi ja valittiin
puolueen johtoon ja EU:ssa olin jo ollut ja kansanedustajana ja tällä
hetkellä peräti puhemies - mutta ei koskaan sitä korkeinta lyhtypylvästä
tai puun oksaa, jota Soini minulle suunnitteli. Taisi olla piru mieheksi
epäonnistuessaankin. Halusi minut laulamaan muita lauluja muiden
säestyksellä muissa paikoissa ja huulet supussa, punaa poskilla ja
feikkiväriä silmissä. Silmät meikattuina, häpeissäni, jouduin uudessa
roolissani polkemaan vihervasemmistolaisella kulkuvälineellä ristiin
rastiin kaupunkia, aina Eirasta Jakomäen kautta Venäjän rajalle ja
takaisin. Oli suoranainen ihme, etten tullut matkallani ammutuksi. Edes
Eirassa ei pidetä meikatuista miehistä; kuulin huudot takanani, kun
poljin visva syylänä karkuun. Suomi vihaa kauneutta ja kauniita ihmisiä.
Mies ei saa meikata, eikä miestä saa meikata, isäni opetti aikoinaan,
mutta kuuntelinko häntä. Hah ja pah.

Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa

Kansalaiset, huomenna on ilon päivä, sillä emme saaneet toisiamme.
Suomen tasavallan presidenttinä olisi vaikea tehdä asioita, joita
todella pidän tärkeinä. Ilmoitan siis jo nyt, tänä lauantaina, ennen
saunavuoroa, tähtääväni seuraaviin eduskuntavaaleihin ja
pääministeriksi. Vasta sitten minulla on valta epärodullistaa ja/tai
rodullistaa - kuka näistä termeistä oikeasti tietää, silkkaa
hölynpölyähän ne ovat - ne heikot suomalaiset, jotka vain loisivat
elämäänsä ilman merkittäviä saavutuksia. Vasta sitten ne voidaan kitkeä
pois. Mihin vaaralliset rikkaruohot haudataan? Haluan olla vielä tässä
vaiheessa salamyhkäinen, mutta tiedän sen, että isoja monttuja kaivetaan
jo nyt eri puolille Suomea.

Inshallah.
Sartsa
2024-01-27 17:10:47 UTC
Post by K. Kajava
[...]
Kovasti sinä nyt olet kampanjoinut Halla-ahon puolesta. Luuletko, että
se riittää kakkoskierrokseen ja kukahan on vastassa?
Jos Stupido ja Dj Pexi ovat kakkoskierroksella, tulee todella vaikeaa
päättää, ketä vastaan pitäisi äänestää. Sitä perseenkairaajaa vai
lapsellista klovnia.
Vectum vestrum tenete!
JiiHoo
2024-01-28 03:52:06 UTC
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet, haluan
tunnustaa Teille seuraavaa
En jaksanut lukea, koska mähän en mitään muslimien tunnustuksia lue.
Matut pois Suomesta.
--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä
väittää tekevänsä."
MR2
2024-01-28 08:02:04 UTC
Post by JiiHoo
Post by K. Kajava
Arvon islamistisen veljeskunnan tuomarit ja korkea-arvoiset jäsenet,
haluan tunnustaa Teille seuraavaa
En jaksanut lukea, koska mähän en mitään muslimien tunnustuksia lue.
Matut pois Suomesta.
Veikkaan, että kirjoittaja on a) hullu, b) mömmöissä, c) hullu
mömmöissä, d) syntymähumalassa, e) lukenut liikaa Kafkaa
MR
Sartsa
2024-01-28 09:09:46 UTC
Post by MR2
Post by JiiHoo
Post by K. Kajava
[...]
Ehkä kaikkia noita.
Minä ainakin olen kaikkia noita.
Vectum vestrum tenete!
Jukka K. Korpela
2024-01-28 20:22:09 UTC
Eivätkö nuo kuulu sfnet.huuhaan sisäänpääsykriteereihin?
K. Kajava
2024-01-28 20:50:51 UTC
Kiitos sfnet.huuhaa kannatuksesta!

Tiesin, että puolueeni kannatus on vahvaa juuri tässä Sfnetin ryhmässä,
ja että tarvitaan vain pieni tuuppaus, jonka ansiosta epävarmatkin
päätyvät uurnille numeroni kanssa.

Erityiskiitos K. Kajavalle, influensserille no. 1 kautta aikojen. Ilman
sinua nämä laiskiaiset tuskin olisivat lähteneet liikkeelle. Katsohan
aamulla pankkitilisi saldoa ;-) :-)

Kiitos kaikille! Kuuden vuoden kuluttua uusiksi!

Jussipussi
Inshallah.
JiiHoo
2024-01-29 08:13:27 UTC
Post by K. Kajava
[...]
Niin läpinäkyvää.
Tältä näyttää fasismin ja natsismin kylmäävät kasvot.
Ja tältä näyttää demokratian halveksunta ja vaalivaikuttaminen, jolla
pelataan suoraan Putinin pussiin.

Mutta jotain hyvääkin. Tämän ansiosta Haaviston rahat on loppu.
--
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?