Terveellinen ruoka on haitallista
Sartsa
2024-04-20 09:55:45 UTC
Olen nyt harrastanut sitä, että teen ison kulhollisen salaattia. Se on
aina jääkaapissa ja siitä voi nälkäänsä popsia. Pitäisi olla
terveellistä, eikä lihota. Mutta. Vatsa on ihan pinkeä, kipeä ja
kovalla. Vatsa ei kestä ainakaan varhaiskaalia se on jotenkin huonosti
sulavaa kai sitten. Vatsa huutaa jo pizzaa. Siispä tilasin läheisestä
karvakäsimestasta turbopannupizzan jalapenoilla. Eiköhän vatsakin kiitä.
Ainakin se kasvaa.
Vectum vestrum tenete!
Keke Ketonen
2024-04-20 10:46:07 UTC
Post by Sartsa
[...]
Minä olen käynyt salilla säännöllisesti noin kuukauden ajan. Ainoa kohta
kropassani, joka muistuttaa edes etäisesti huippubodareiden kehoa, on
maha, joka sivulta katsottuna näyttää melko paljon samalta kuin
bodareiden ns. roinamaha. Siltä se tosin näytti jo ennen salilla
käyntejänikin. Voimatasot ovat vähän nousseet kuukauden aikana. Vaaka
näyttää samoja lukemia kuin aiemminkin ja ruokahalu, jossa ei
aiemminkaan mitään vikaa ollut, on entisestään parantunut.

Olin jokunen vuosi sitten ihan hyvässä vauhdissa mm. salitreenin osalta,
mutta sitten ns. jäätynyt olkapää esti käytännössä kaiken tekemisen ja
salitreenit ja muukin urheilu jäi vuosiksi. Taas on joutunut aloittamaan
kaiken nollasta ja menee pitkään ennen kuin pääsee edes sille muutaman
vuoden takaiselle tasolle. Sekään ei ollut kuin 70-75% siitä, mitä
joskus kauan sitten parhaimmillaan oli.
Sartsa
2024-04-20 16:18:30 UTC
Post by Keke Ketonen
[...]
Minä harrastin nuorena leuanvetoa ja pääsin jotain 6 sekä myötä- että
vastaotteella, mutta ranteet alkoivat paukkumaan, lisäksi hartiani
kasvoivat suhteettoman isoiksi. Silloin kävin lenkillä 5 kertaa viikossa
ja salilla 3 kertaa viikossa. Olin aika fitnessbeibe. Sitten sairastuin
psyykkisesti ja osastolla ei päässyt liikkumaan, mutta ruokahalu pysyi
samana. Lihoin kuukaudessa 10 kg ja paluuta ei ole ollut.
Kehitin lihasta niin hyvin, että porukat alkoivat epäilemään, että
käytän jotain hormooneja. Ei. Lihasta tuli 5 kg 3 kuukaudessa, kun
rupesin oikein treenaamaan.
Kapeilla hihoilla olevat paidat eivät mahtuneet enää päälle.
Vectum vestrum tenete!
Keke Ketonen
2024-04-20 20:05:44 UTC
Post by Sartsa
Post by Keke Ketonen
[...]
Jorma Ollilalla on tunnetusti kapeat hartiat, mutta yllättävän kevyen
näköisesti hän silti nosti miljoonien optiot.
Post by Sartsa
[...]
Voimailijat sanovat, että aerobisella harjoittelulla tuhoaa sen, mitä on
salilla onnistunut saamaan aikaan ja että pitäisi välttellä lenkkeilyä,
jos mielii lihasta tai voimaa treenata. Muutenkin 8 treeniä viikkoon
kuulostaa paljolta.
Post by Sartsa
[...]
Minulla oli joskus teininä, kun enemmälti treenasin, hankalaa löytää
kaupoista sopivia housuja, koska reidet ja perse.
Sartsa
2024-04-21 18:34:25 UTC
Post by Keke Ketonen
Jorma Ollilalla on tunnetusti kapeat hartiat, mutta yllättävän kevyen
näköisesti hän silti nosti miljoonien optiot.
Minä kävin joskus nettideitillä, jossa mies oli kehunut olevansa
"harteikas". Totuus oli, että sillä oli kapeat hartiat ja iso pää.
Post by Keke Ketonen
Minulla oli joskus teininä, kun enemmälti treenasin, hankalaa löytää
kaupoista sopivia housuja, koska reidet ja perse.
Stretch-farkut ovat avain onneen.
--
Vectum vestrum tenete!