Joku tyyppi Oulusta soitti
Sartsa
2023-10-22 18:00:17 UTC
Ei ollut sähkönmyyjä, se oli gnostilainen.
Se vaikutti mukavalta, mutta mä seukkaan nyt.
Vectum vestrum tenete!
HS
2023-10-22 19:27:46 UTC
Post by Sartsa
Ei ollut sähkönmyyjä, se oli gnostilainen.
Se vaikutti mukavalta, mutta mä seukkaan nyt.
Taas näitä huijauspuheluja. Eivätkö ne keksi mitään edes
etäisesti uskottavaa tarinaa? Microsoftin tuen pyyntö
pankkitunnuksien saamisesta on miltei uskottava verrattuna mukavaan
oululaiseen.

Sartsa
2023-10-22 19:37:19 UTC
Post by HS
Post by Sartsa
[...]
Joo, vähän jo mietin sopparin vaihtoa kun tuo nykyinen viimeisimmän
baarireissusnsa jälkeen sanoi mua paskaläjäksi, enkö yhtään ihmettele.
Minä maklaaan vaan.
Oulun sähkö on legendaarisen huonoa, kysykää vaikka Kekeltä. Minä voin
sanoa että koko Oulun sähköosasto vm -93 oli huono, se pilaisi mun koko
kesän, minä kusyin oletko koskaan ollut naisen kanssa, se sanoi joo 4
neitsyen ja kysyin oletko koskaan katsellut pornoa, no minunn piti
leikata sen kynnet ja se ei suostunut käymään syihkussa vaikka oli pahja
helle koska hämn kävi saunassa 3 päivää sitten ja mikä haju!
Vectum vestrum tenete!
Sartsa
2023-10-22 19:38:31 UTC
Post by HS
Post by Sartsa
[...]
Ei se sisään mennyt. Hinkutti vaan reisien välissä. Terkut Kari pilasit
mun kesän.
--
Vectum vestrum tenete!