Nyt minäkin olen siirtynyt pörssisähköön
Sartsa
2024-01-26 18:42:41 UTC
Siirtymä on tapahtunut, siispä pitää appsista tarkkailla milloin voi
paistaa uunissa, milloin saunoa. Saunoin sen kunniaksi.
Vectum vestrum tenete!
Keke Ketonen
2024-01-26 19:10:22 UTC
Post by Sartsa
Siirtymä on tapahtunut, siispä pitää appsista tarkkailla milloin voi
paistaa uunissa, milloin saunoa. Saunoin sen kunniaksi.
Reilu viikko sitten olin Tampesterissa käymässä parin kollegan kanssa.
Heistä toisella myös sattui olemaan pörssisähkösopimus. Aamulla ratikkaa
odotellessa pysäkillä mietittiin, onko hyvä vai huono sää. Pakkasviima
kirvisteli poskipäitä enemmän kuin valkoiselle miehelle on soveliasta,
mutta toisaalta tiedossa oli sekin, että kun pakkasella tuulee, niin
sähkölasku pysyy kurissa. Ennen pörssisähköä oli paljon helpompaa
tietää, mikä sää oli hyvää ja mikä huonoa.
Jukka K. Korpela
2024-01-26 20:03:21 UTC
Post by Keke Ketonen
Reilu viikko sitten olin Tampesterissa käymässä parin kollegan kanssa.
On tavallaan hienoa, että ihmiset tulevat esiin kaapeistaan ja kertovat
käyneensä huumeluolissa, huorissa ja jopa Tampereella, mutta kai siihen
pitäisi olla jokin tekosyy? Ei kai kelpaa se, että jotain viikkoa
sanotaan ”reiluksi”. (Sana on muuten melkein kuin ”refluksi”.)
Keke Ketonen
2024-01-26 20:20:11 UTC
Post by Jukka K. Korpela
Post by Keke Ketonen
[...]
Minulle syy oli työnantajan ns. direktio-oikeus, jonka perusteella
jouduin sinne huumel...Tampereelle menemään. Työnantajalla sitten lienee
jotain muita syitä/tekosyitä.
"Refluksi-viikko sitten" olisi kuulostanut vaivojen valittamiselta.
Sartsa
2024-01-27 17:04:53 UTC
Post by Keke Ketonen
Post by Jukka K. Korpela
Ei kai kelpaa se, että jotain viikkoa sanotaan ”reiluksi”. (Sana on
muuten melkein kuin ”refluksi”.)
"Refluksi-viikko sitten" olisi kuulostanut vaivojen valittamiselta.
Tampereen keskusta on nykyään semmoinen huumeluola, ettei sinne paljon
ilkeä mennä. 20 vuotta sitten, kun asuin Tampereen keskustassa, oli
siellä jo silloin niitä ohikulkijoille huutelevia matujengejä. Tampere
on myöskin rakennettu pilalle, rumat tornitalot ovat pilanneet monta
hyvää maisemaa. Harmi, sillä tavallaan kaipaan edelleen Tampesteriin,
mutta se on muuttunut helvetiksi.
Vectum vestrum tenete!
Ari Saastamoinen
2024-01-27 21:34:52 UTC
Post by Sartsa
[...]
Ei tornitaloissa mitään vikaa oo. Mun mielestäni kaupunkimaisemaan
kuuluu korkeita taloja.
--
Arzka oh3mqu+***@hyper.fi - En halua follareita mailina
* Edellinen sigu oli aika paska jostain viime vuosituhannelta *
Sartsa
2024-01-28 09:10:55 UTC
Post by Ari Saastamoinen
Post by Sartsa
[...]
Esimerkiksi Ratinansillan järvimaisemat pilattiin sellaisella tiilimuurilla.
Siellä on nyt sitten kalliita asuntoja.
Vectum vestrum tenete!
Ari Saastamoinen
2024-01-28 13:33:58 UTC
Post by Sartsa
Esimerkiksi Ratinansillan järvimaisemat pilattiin sellaisella tiilimuurilla.
Siellä on nyt sitten kalliita asuntoja.
Kattele vähän enemmän Eteläpuistoon päin, niin se tiilimuuri jää
näköalueen ulkopuolelle.