Android-kyssäri guruille
Sartsa
2023-08-02 14:24:06 UTC
Miten nettiselaimeen (Chrome tai Firefox) saa androidilla automaattisen
sivun päivityksen? (auto refresh)
Pitäkää tunkkinne.
Sartsa
2023-08-02 14:58:41 UTC
Post by Sartsa
Miten nettiselaimeen (Chrome tai Firefox) saa androidilla automaattisen
sivun päivityksen? (auto refresh)
Vastaan googlettelun jälkeen itse, ei mitenkään. Mutta Kiwi-selaimella
pitäisi onnistua, vaiko eikö?
Pitäkää tunkkinne.
JiiHoo
2023-08-02 15:38:07 UTC
Post by Sartsa
Post by Sartsa
Miten nettiselaimeen (Chrome tai Firefox) saa androidilla automaattisen
sivun päivityksen? (auto refresh)
Vastaan googlettelun jälkeen itse, ei mitenkään. Mutta Kiwi-selaimella
pitäisi onnistua, vaiko eikö?
Onko se jossain pc-selaimessa automaattinen?
En ole koskaan tehnyt muuta kuin painellut f5:sta.
--
JiiHoo:
"Ja uskottavuuden saa vain sillä, että oikeasti sanoo tekevänsä mitä
väittää tekevänsä."
Sartsa
2023-08-02 16:04:23 UTC
Post by JiiHoo
Post by Sartsa
Post by Sartsa
[...]
Firefoxissa kuulemma on jotain automaattista, ilmeisesti kun vaihtaa
välilehteä se refreshaa aina. Chromessa vaatii laajennuksen, mutta
Androidissa ne eivät toimi. Latasin sen Kiwi-appin ja sit jotain
laajennuksia, mutta en vaan osaa saada sitä toimimaan.
Pitäkää tunkkinne.
Sartsa
2023-08-02 16:05:51 UTC
Post by Sartsa
Post by JiiHoo
Post by Sartsa
Post by Sartsa
[...]
Kyse on siis siitä, kun coveri (en minä) ajelee autolla ja haluaa
reaaliajassa haukkana nähdä mitä torissa annetaan ilmaiseksi.
Pitäkää tunkkinne.
JiiHoo
2023-08-02 17:07:36 UTC
Post by Sartsa
Post by Sartsa
Post by JiiHoo
Post by Sartsa
Post by Sartsa
[...]
Googlaus kertoo vaihtoehdoiksi myös, että asenna dolphin browser ja
dolphin tab reload.

Mun luuriini sellaista ei edes löydy.

Mutta joo kiwi browser löytyisi tähänkin ja sitten joku autorefresher
appi pitäisi asentaa.

Koita katsoa joku ohje siitä autorefresh apista, jos löytyisi.
Ilmeisesti kun se ei riitä, että sen vain asentaa.
--
Kääk! Oletko nähnyt kamalampaa sigua?